Klanten geven PowerQ het rapportcijfer 8,2

Onze klanten beoordelen de dienstverlening van onze Energy Resultants met een mooie 8,2. In het onderzoek van Team Loyalty zijn we tot achter de komma op hetzelfde niveau gebleven van 2018. Alle deelnemers aan het onderzoek geven aan bereid te zijn om PowerQ aan te bevelen bij zakenrelaties. We danken onze klanten voor het mooie compliment én de waardevolle feedback. Want we willen ook lering trekken en verbeteren.

“We hebben een goede samenwerking met PowerQ die resulteert in goede afspraken en prijzen”

Deskundig en inlevend

In het onderzoek wordt deskundigheid vaak expliciet genoemd als reden om met ons te werken. Dat blijkt ook uit de score op dit punt: een 6,2 uit 7 (mee eens tot zeer mee eens). Daarnaast worden we ervaren als prettig in de omgang, integer, communicatief en inlevend. Omdat deze punten tot onze kernwaarden behoren, zijn we hier blij mee.

Enkele citaten

“De mensen van PowerQ zijn fijn in de omgang, deskundig en kunnen goed onderbouwen waarom op lange termijn inkoop van energie beter is.”

“Wij volgen een lange termijnstrategie en geloven dat PowerQ daar een nuttige rol in kan vervullen met tal van diensten.”

Een andere grote klant gaf ons maar liefst een 10 en merkte op dat we “op een eenvoudige manier veel werk uit handen nemen” en dat de “goede samenwerking resulteert in goede afspraken en prijzen”.

Verbeteren

Toch is het onze ambitie om minstens op het rapportcijfer 9 uit te komen, komend jaar nog. Gewoon omdat we voor onze klanten de allerbeste willen zijn. We denken dit te kunnen bereiken door verder te verbeteren op proactief communiceren (snelle informatieverstrekking), het persoonlijke contact verder te versterken (onder andere door vaker persoonlijk langs te komen) en door onze klanten frequent te voorzien van relevante informatie rond actuele energiethema’s in zorg, leisure en industrie.

We danken nogmaals al onze klanten voor de medewerking. We houden u blijvend op de hoogte van onze verbeterde dienstverlening en komen graag opnieuw bij u terug voor uw feedback.

Misschien vind je dit interessant

CuraMare

Zorgorganisatie CuraMare is de grootste werkgever én de grootste energieverbruiker van Goeree-Overflakkee.

Spectrum

Het Spectrum Oplevering 2017 Industrie: zorg hetspectrum.nl De bewoners van zorgcentrum Vreedonk krijgen sinds